Середа, 24.04.2024, 15:40
Вітаю Вас Гость | RSS

Запитайте юриста

Захист прав споживачів - Сторінка 2 - Юридична консультація

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Архів - тільки для читання
Юридична консультація » Юридична консультація » Цивільне право » Захист прав споживачів
Захист прав споживачів
Tiger1974Дата: Вівторок, 11.10.2011, 19:13 | Повідомлення # 16
Експерт
Група: Администраторы
Повідомлень: 429
Статус: Offline
Quote (Александр)
Здравствуйте. В течении гарантийного строка поломался ноутбук. Я сдал его в сервисный центр компании-производителя. Первая поломка была устранена за 14 дней, но сразу же за ней последовала другая. Кроме этого в сервисном центре удалили всю информацию и программное обеспечение, которое поставляется вместе с этим ноутбуком. Я повторно сдал устройство в ремонт попросив исправить новую поломку и "последствия" предыдущего ремонта. Прождав две недели, на 15й день второго ремонта я написал и зарегистрировал заявление в котором просил выдать мне акт у невозможности проведения ремонта в срок, установленный ЗУ "Про захист прав споживачів" (который составляет 14 дней) с целью разорвать договор купли-продажи с продавцом ноутбука. В сервисном приняли заявления, но ответ на него не дают уже неделю ссылаясь на ст.20 ЗУ "Про звернення громадян", согласно которой, по их словам, они могут дать ответит на протяжении 30 дней. 1) Правомерны ли действия сервисного центра? Можно ли добиться от сервисного ускорения выдали мне акта о невозможности ремонта? Напомню, что ноутбук находится в ремонте в целом уже более месяца, кроме того приходится ждать 30 дней ответа на заявление. Таким образом я, как минимум, 2 месяца не смогу пользоваться устройством, за которое заплатил деньги. 2) Кроме этого за СЦ замечено недобросовестное обслуживание. На протяжении ремонта они уже 3 раза сообщали, что устройство отремонтировано, но приходя забирать его я получал ноутбук с теми же поломками, с которыми я обращался с СЦ. Т.е. его вообще не ремонтировали! Как с этим бороться? Прошу ответить на группу вопросов (1) и (2). Спасибо.


Доброго вечора!
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
Для підтвердження недоліків товару необхідне проведення експертизи.
А на дії працівників сервісної служби можна подати скаргу до територіального відділу захисту прав споживачів.
Бажаю вдачі!
 
ОлександрДата: Неділя, 16.10.2011, 10:08 | Повідомлення # 17
Група: Гости





Tiger1974, на даний момент ситуація з ноутбуком наступна. Ремонт у авторизованому СЦ тривав понад 14 днів, про це свідчить довідка видана СЦ. Зі мною НЕ було погоджено подовження терміну ремонту, оскільки на договорі з СЦ чітко вказано погоджену дату завершення ремонту. На момент коли пристрій ще знаходився в ремонті та вже після спливу 14-денного терміну ремонту я у письмовій висловив вимогу видати акт для розірвання договору купівлі-продажу. Чи відповідають мої вимоги ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів"? Чи має право СЦ відмовити у задоволенні моєї вимоги? Дякую.
 
Tiger1974Дата: Понеділок, 17.10.2011, 15:57 | Повідомлення # 18
Експерт
Група: Администраторы
Повідомлень: 429
Статус: Offline
Quote (Олександр)
Tiger1974, на даний момент ситуація з ноутбуком наступна. Ремонт у авторизованому СЦ тривав понад 14 днів, про це свідчить довідка видана СЦ. Зі мною НЕ було погоджено подовження терміну ремонту, оскільки на договорі з СЦ чітко вказано погоджену дату завершення ремонту. На момент коли пристрій ще знаходився в ремонті та вже після спливу 14-денного терміну ремонту я у письмовій висловив вимогу видати акт для розірвання договору купівлі-продажу. Чи відповідають мої вимоги ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів"? Чи має право СЦ відмовити у задоволенні моєї вимоги? Дякую.


Олександр, ми надаємо безкоштовні консультації лише за загальними напрямками законодавства. Письмова консультація щодо вирішення питань, зазначених у Вашому повідомленні відноситься до платних послуг.
 
ГостьДата: Понеділок, 19.12.2011, 00:16 | Повідомлення # 19
Група: Гости





Доброго дня.
У мене поламався фен. Я віднесла йогоу Технолюкс на гарантійний ремонт. Там його вхзяли, оформили необхідний талончик і сказали що коли відремонтують, тоді повідомлять ( приблизно через 2 тижні). Пройшло уже 1,5 місяці, фен ще не відремонтований, а вони тепер вимагають надати їм інструкцію по використанню цього фену. Якщо я її не надам, то ремонт буде платним.
Чому вони при оформленні на гарант. ремонт нічого не говорили про інструкцію і чи дійсно в разі не надання їм її я повинна оплачувати за ремонт ?
 
Tiger1974Дата: Середа, 28.12.2011, 20:42 | Повідомлення # 20
Експерт
Група: Администраторы
Повідомлень: 429
Статус: Offline
Quote (Гость)
Доброго дня. У мене поламався фен. Я віднесла йогоу Технолюкс на гарантійний ремонт. Там його вхзяли, оформили необхідний талончик і сказали що коли відремонтують, тоді повідомлять ( приблизно через 2 тижні). Пройшло уже 1,5 місяці, фен ще не відремонтований, а вони тепер вимагають надати їм інструкцію по використанню цього фену. Якщо я її не надам, то ремонт буде платним. Чому вони при оформленні на гарант. ремонт нічого не говорили про інструкцію і чи дійсно в разі не надання їм її я повинна оплачувати за ремонт ?

Доброго вечора!
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
Для підтвердження недоліків товару необхідне проведення експертизи.
А на дії працівників сервісної служби можна подати скаргу до територіального відділу захисту прав споживачів.
Бажаю вдачі!
 
Гость ТатьянаДата: Понеділок, 30.01.2012, 23:37 | Повідомлення # 21
Група: Гости





Доброй ночи! Подскажите что делать, я в супермаркете приобрела по акции одеяло рзмер которого 140*200, в магазине не обратила внимание на чек,поскольку еще покупала товары для ребенка,однако дома обнаружила что мне пробили на кассе одеяло которое тоже идет по акции но размер его 200*220 и оно дороже на 100гривен от приобретенного мной. Получается я подарила магазину 100гривен. Возможно как-то вернуть эту разницу??????
 
Tiger1974Дата: Понеділок, 13.02.2012, 21:28 | Повідомлення # 22
Експерт
Група: Администраторы
Повідомлень: 429
Статус: Offline
Quote (Гость Татьяна)
Доброй ночи! Подскажите что делать, я в супермаркете приобрела по акции одеяло рзмер которого 140*200, в магазине не обратила внимание на чек,поскольку еще покупала товары для ребенка,однако дома обнаружила что мне пробили на кассе одеяло которое тоже идет по акции но размер его 200*220 и оно дороже на 100гривен от приобретенного мной. Получается я подарила магазину 100гривен. Возможно как-то вернуть эту разницу??????


В этой ситуации все зависит от доброй воли продавца, потому, что единственным доказательством покупки товара является чек, а в нем информация о другом товаре. Но, попробуйте обратиться к администрации супермаркета, только сохраните чек и ценник с кодом товара.
Желаю удачи.
 
Юридична консультація » Юридична консультація » Цивільне право » Захист прав споживачів
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:
Каталог сайтів Украинский портАл