Вівторок, 19.03.2024, 04:13
Вітаю Вас Гость | RSS

Запитайте юриста

Допомоги у зв'язку з народженням дитини - Сторінка 13 - Юридична консультація

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Архів - тільки для читання
Юридична консультація » Юридична консультація » Соціальні виплати і гарантії » Допомоги у зв'язку з народженням дитини (Всі види допомог на дитину)
Допомоги у зв'язку з народженням дитини
ОльгаДата: П`ятниця, 21.10.2011, 13:12 | Повідомлення # 181
Група: Гости





Доброго дня!
Я студентка, зараз перебуваю в академвідпустці до 01.09.2012; допомогу по вагітності та пологам не оформляла, а отримувала стипендію; допомогу при народженні дитини оформляв чоловік; чоловік - студент, отримує стипендію. Місце реєстрації в нас різне.
Підкажіть, будь-ласка, які документи мені треба здавати на оформлення допомоги по догляду за дитиною до 3 років, щоб отримувати більше 130 гривень?
 
Tiger1974Дата: Субота, 22.10.2011, 08:29 | Повідомлення # 182
Експерт
Група: Администраторы
Повідомлень: 429
Статус: Offline
Quote (Гость)
Доброго дня. Я вагітна і стою на обліку в центрі зайнятості. Підскажіть, будь ласка, мені мають бути якісь виплати у зв'язку з вагітністю, окрім допомоги держави на першу дитину? Дякую.


Доброго дня!
Так, Ви крім допомоги при народженні дитини, маєте право на отримання допомоги по вагітності та пологах в розмірі 100 % мінімальної допомоги по безробіттю за час перебування на лікарняному та допомоги по догляду за дитиною до трьох років при умові, що Ви не будете у період догляду отримувати допомогу по безробіттю.
Бажаю вдачі!
 
Tiger1974Дата: Субота, 22.10.2011, 08:37 | Повідомлення # 183
Експерт
Група: Администраторы
Повідомлень: 429
Статус: Offline
Quote (Гость)